Onderweg genieten met het comfort van thuis
Home »
Retour / Herstelling
Beste klanten,
Wilt u om één of andere reden een product retourneren of heeft u een toestel dat hersteld dient te worden? Wij hebben hiervoor een retour aanvraag procedure aangemaakt. Na ontvangst van uw aanvraag krijgt u van ons een e-mail met verdere instructies.
Herroeping Online aankoop
Heeft u een product gekocht op onze webshop dan heeft u 14 dagen bedenktijd. Binnen die periode kan u onderstaande aanvraag invullen met vraag voor retour van aankopen. Wij zullen u dan zo snel mogelijk een e-mail sturen met instructies voor retour zending.
OPGELET: Transportkosten om iets terug te zenden zijn altijd ten kosten van de koper!
Retour online Aankoop formulier
Aanvraag Herstelling / Garantie
Heeft u een apparaat, bij ons gekocht OF heeft u een Mastervolt toestel (al dan niet bij ons gekocht), dat stuk is? Dan kan u steeds bij ons een aanvraag doen voor herstelling / garantie. Wij vragen om het aanvraag formulier zo correct mogelijk in te vullen, op basis van die gegevens kunnen wij soms al zien of het nut heeft het toestel naar ons retour te sturen of niet. Mastervolt toestellen ouder dan 10 jaar worden in het algemeen niet meer hersteld!
Van zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen gaan wij bekijken wat wij voor u kunnen doen en zullen wij u een gepaste oplossing doormailen. De meeste Mastervolt toestellen (minder dan 5 jaar oud) hebben een vast hersteltarief, wij zullen u dat dan ook melden. Wenst u toch eerst een offerte voor herstelling (na opsturen van uw toestel) dan rekenen wij een Offerte kost van 35€ + BTW.
Voor retour sturen heeft u de keuze om het toestel bij ons in de winkel af te geven (Gratis) of het toestel zelf naar ons op te sturen, de kosten van het opsturen zijn voor u.
Indien nodig kan er ook een technieker aan boord komen, indien gewenst kan u dit op uw aanvraag aanduiden. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om verder af te spreken.
Een aanvraag voor retour is NOOIT bindend! U hoeft niet akkoord te gaan met ons voorstel zolang het toestel niet naar ons is teruggestuurd. Van zodra u een toestel opstuurt bent u normaal op de hoogte van de kosten en zullen deze dus ook worden aangerekend.
U kan uw aanvraag hier invullen:
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben kan u ons steeds contacteren via e-mail.